Selasa, 11 Februari 2014

Energizing Soy Protein Shaklee (ESP)






Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan  protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik)  yang diproses di bawah suhu rendah. Selain itu, setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.

 .
Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur tua atau muda.
Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.




ESP Shaklee ni produk paling terbaik kerana ia memberi banyak manfaat. ESP adalah protein bukan-GMO (non-genetically modified organism) yang lengkap dengan semua asid amino perlu. Asid amino perlu di ambil dari pelbagai sumber makanan. Yang bestnya ESP ni didatangkan dengan kesemua jenis asid amino yang diperlukan untuk sintesis / proses protein supaya dapat digunakan tubuh.

Serbuk ESP Shaklee juga merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

ESP Shaklee: 

  • Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
  • Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.
  • Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.
25 % daripada tubuh badan manusia dibina daripada protein. Contohnya seperti kuku, kulit, otot-otot sebenarnya berasal daripada protein. Percaya atau tidak, itulah kenyataannya.

Ringkasannya, struktur dalam tubuh badan manusia dibina daripada susunan berikut:
SEL ——> TISU ——–> ORGAN ———> SISTEM

Struktur badan kita terdiri daripada sel. Kemudian, sel-sel ini akan membentuk tisu-tisu. Seterusnya, tisu-tisu akan membentuk organ dan akhir sekali, organ-organ ini akan membentuk sistem.  Oleh sebab itu, badan kita sangat memerlukan protein.

Ingin tahu mengapa? 
Sebabnya protein adalah makanan utama bagi  sel tubuh manusia. Sel-sel yang sihat akan dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat dan cergas.
Setiap hari, anda akan makan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein bukan? Seperti ayam, daging, telur, ikan, kekacang dan banyak lagi.
Tahukah anda yang sebenarnya protein ini sangat mudah termusnah apabila dikenakan suhu tinggi? Contohnya anda goreng ikan. Berapa banyak protein yang tinggal? Anda tak tahu kan? Jadi, apa kata anda ambil ESP sebagai sumber protein yang lebih berkualiti. Oh! Semestinya ESP mematuhi kriteria pemilihan soya yang selamat. Paling penting, ESP sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam. 
Ramai yang telah merasa kebaikan dan betapa bagusnya ESP selepas mengambil secara konsisten selama 3 hingga 4 minggu. Ada yang kata, kulit makin licinlah, kulit makin lembut, parut jerawat makin pudar, rambut dah kurang gugur, susu makin banyak, suami makin sayang dan macam-macam lagi!



17 manfaat yang boleh diperoleh dalam ESP :- 
1- Cerahkan kulit 
2- Hilangkan jeragat 
3- Hilangkan parut 
4- Bantu sembuhkan luka 
5- Turunkan berat badan 
6- Anjalkan payudara 
7- Anjalkan punggung 
8- Atasi gastrik 
9- Mengatasi lesu 
10- Merendahkan bacaan diabetis 
11- Menyihatkan rambut 
12- Mencantikkan kuku 
13- Menghaluskan tumit pecah 
14- Memberi rasa kenyang berpanjangan 
15- Meningkatkan kualiti susu ibu 
16- Meningkatkan pengeluaran susu 
17- Pengganti sarapan dan supper

Jika berminat anda bolehlah hubungi :
Call/SMS/Whatsapp/ :012-963 0301   Wan Fazilah
Add :https://www.facebook.com/wan.f.mamat
PM  : https://www.facebook.com/messages/wan.f.mamat
Like FB Fanpage : https://www.facebook.com/CantikCergasSihatCeria
Email :arzils7678@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


* COD - Balok; Sg Karang; Damansara Kuantan;Beserah; Indera Mahkota; Bandar Kuantan;dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.



Terima Kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sihat.Cergas.Cantik.Ceria © | Template Designed By Blog Bingkisan Hati